In collaboration with Payame Noor University and Iranian Curriculum Studies Association
Volume 12 (2023-2024)
Volume 11 (2022-2023)
Volume 10 (2021-2022)
Volume 9 (2020-2021)
Volume 8 (2019-2020)
Volume 7 (2018-2019)
Volume 6 (2017-2018)
Volume 5 (2016-2017)
Volume 4 (2016)
Volume 2 (2013)
Volume 1 (2012)
Environmental Education
Wetlands Conservation Through CEPA Program, a Case Study of Hashilan Wetland in Kermanshah

sara Gholamhosein ghoochani; Abuzar Hatami yazd; Mahdi Kolahi

Volume 11, Issue 3 , May 2023, , Pages 159-174

https://doi.org/10.30473/ee.2023.63115.2485

Abstract
  هرچند تالاب‌ها زمانی بهترین تفرجگاه­های ایران به شمار می­رفتند، ولی در اثر عواملی همچون مدیریت غیرکارا، تعارض انسان-تالاب، تعارضات اجتماعی و عوامل طبیعی، بسیاری ...  Read More